marți, 24 octombrie 2017

Rusan Gabriel Răzvan

Are 17 ani și este elev la Colegiul Național Pedagogic Ștefan Velovan din Craiova.
A fost selecționat pentru postul de actor.


Vrea să devină actor, s-a înscris în proiect pentru a-și dezvolta aptitudinile în acest domeniu.

Este pasionat de muzică și de fotografie, cântă la blockflote și face parte din trupă de muzică a liceului, urmează cursuri de artă cinematografică la Școală Populară de Artă.

L-am văzut într-un concert de muzică medievală la Muzeul de Artă din Craiova și cântă foarte bine.

Este prietenos, amabil și politicos.

Este vorbitor de engleză, dornic de a lega prietenii cu oameni din alte țări și de a cunoaște cât mai mult despre cultură, tradițiile și istoria altor țări.

Mi-a făcut câteva mărturisiri legate de piesa de teatru: 
"Prin acest proiect am posibilitatea de a-mi dezvolta aptitudinile teatrale şi de a experimenta ceea ce se întâmplă în, spatele cortinei"; de la înfăptuirea textului până la indicaţiile scenice ce trebuie respectate de către actori. Numele, Unde ne întâlnim" semnifica din punctul meu de vedere locul potrivit pentru comunitate de a comunica liber, de a-şi exprima opinia şi de a interacţiona mai uşor ei între ei. Locul acesta este prezentat prin arta teatrului şi prin jocul actoricesc, prin misterul şi efemeritatea acestui domeniu ce contribuie la descrierea unui tărâm impresionant."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu